środa, 14 sierpnia 2013

coś dla mamy

Odkąd lekarz dał mi polecenie oszczędzania się i odpoczywania, codziennie staram się do tego zastosować.
Co prawda nie jest to łatwe, bo zawsze coś jest w domu do ogarnięcia. Trzeba zrobić zakupy, wstawić lub powiesić pranie, potem odebrać Mateusza ze żłobka, pójść z nim na spacer. A w związku z tym, że mąż wyjechał, nie mam od nikogo żadnej pomocy.
Jednak, gdy już znajdę kilka wolnych chwil, staram się jak najwięcej leżeć i zajmować czymś czas.
Jak co roku w okresie wakacyjnym oglądam powtórki seriali :)
Mam jeden ulubiony serial, który mogłabym oglądać w kółko, bez przerwy.
Mowa o serialu "Czas Honoru".
Wspaniały, wciągający...no, brak słów! Każdy odcinek trzyma w niepowtarzalnym napięciu i mimo, że niektóre odcinki oglądałam już setki razy, wciąż denerwuję się tak samo mocno! Po prostu go uwielbiam.
Pomijam fakt, że można popatrzeć na niezłe ciacha, z Zakościelnym na czele (który wyjątkowo w tym serialu prezentuje się bardzo przystojnie i seksownie :P).
Wielkim zaskoczeniem (jak dla mnie) jest niesamowita gra aktorska Kuby Wesołowskiego. Niesamowicie wciela się w postać granego przez siebie bohatera. Jestem pełna podziwu dla niego i z całą pewnością już nigdy nie nazwę go "drętwym", bo właśnie takie wrażenie odnosiłam po obejrzeniu każdego odcinka "Na Wspólnej" :)
Polecam ten serial każdemu!

Zrobiłam też podejście do książek!
Pogrzebałam u rodziców mych i w ręce wpadł mi Harlan Coben "Bez pożegnania". Zapowiada się niezły thriller. Na razie jednak Czas Honoru wygrywa i to jemu poświęcam każdą wolną chwilę. Za parę dni na pewno wrócę do książki :)



2 komentarze:

  1. Witaj! Trafiłam dziś na Twojego bloga i chyba już przeczytałam całego :) wiem coś o "świecie Erba" od 5 miesięcy...mam do Ciebie kilka pytań, mogę? tylko gdzie ja tu mogę znaleźć jakiś adres mailowy? bo wole na priv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Jasne, że możesz. Mój mail to kaja1512@wp.pl
      Pisz śmiało :)

      Usuń