piątek, 16 listopada 2012

Nominacja

Martamelka, nominowała mnie do tej zabawy, co krąży po blogach. Dziękuję jej bardzo za to wspaniałe wyróżnienie i jednocześnie przepraszam że tak długo się zbierałam, aby odpowiedzieć :) No, ale w końcu stało się! Wysiliłam mózg (którego ostatnio chyba zaczyna mi ubywać) i tak brzmią odpowiedzi na zadane pytania:

1. Czego się boisz?
    Może zabrzmi banalnie, ale boję się śmierci. 

2.Co jeszcze chcesz osiągnąć w życiu?
   Znaleźć pracę chcę...ambitnie, nie? :)
   
3.Styl klasyczny czy nowoczesny?
   Klasyczny

4.Jakbyś urodziła się jeszcze raz to kim byś chciała zostać?
   Lekarzem

5.Kto Ci imponuje?
   Mój tata

6.Masz dla siebie 3dni co robisz?
   Jadę do SPA!!!!!!!!

7.Szybko czy wolno?
   hmmm chyba jednak wolno

8.Ostre czy słodkie?
   Zdecydowanie słodkie

9.O czym myślisz przed zaśnięciem?
   ile godzin snu mi zostało :)

10.Czego być za nic w świecie nie zrobiła?
     Nie zabiłabym człowieka

11.Lepiej przed 20stką i w czasach szkolnych czy po 20stce w dorosłości?
     Zdecydowanie przed 20stką!! Co to wtedy były za problemy?? że nie odpisał na smsa...
     że starzy dali szlaban......................... ajj i się zdołowałam, że jestem już stara ;];]

 Boże...mózg mi zaparował, głowa rozbolała. Ja się już nie nadaję do niczego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz