środa, 22 sierpnia 2012

7 rzeczy, których o mnie nie wiecie

Do zabawy zostałam zaproszona przez Martamelka. No to nie będę się wyłamywać i wezmę udział w tym przedsięwzięciu :)




Oto 7 rzeczy, których o mnie nie wiecie:

1. Nie lubię spać poza domem. Nie mogę zasnąć, boli mnie brzuch i strasznie się denerwuję :)
2. Strasznie irytuje mnie dziecięcy płacz...w ciągu 3 sekund potrafi wyprowadzić mnie z równowagi;
3. Nie umiem malować paznokci. Zawszę robię to nieudolnie, cała jestem ubrudzona lakierem i mam   pomalowane całe palce wokół paznokci. Potem jakąś godzinę patyczkiem do uszu nasączonym zmywaczem wszystko wyrównuję;
4. Nienawidzę gotować. Jest to coś okropnego i nie wiem jak można czerpać z tego radość;
5. Nie potrafię chodzić na obcasach;
6. Zabiłabym wszystkie koty chodzące po ziemi;
7. Jestem uzależniona od telewizji.

No to teraz już nikt tu nie zajrzy haha :)

Do dalszej zabawy niestety nie mam kogo zaprosić.

4 komentarze:

  1. Katarzyno, a dlaczego nie ma o czyms co umiesz? lubisz? itd ?:D takie pesymistyczne ;D ale 1,5 i 7 nie wiedzialam;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha
      8.kocham koszykówkę i oddałabym wszystko, aby znów grać!
      9.bardzo lubię prowadzić samochód, za kółkiem czuję się jak ryba w wodzie.
      10. Umiem zrobić szalik na drutach :)

      Usuń
    2. pieknie!!!!!!!!!!!!:) 10tego bym sie nie spodziewala :D

      Usuń
  2. o cholerka!! Szalik na drutach??
    to ja bym chciała sobie zamówić jakiś na zime :)

    OdpowiedzUsuń