sobota, 28 września 2013

Mała katarynka

Rozgadało się nam dziecko strasznie.
Nie dość, że sam wymyśla nowe słowa, to dodatkowo zaczął powtarzać po nas ile się da. Trzeba uważać, co się mówi.

Sytuacja z wczoraj.
Buszuję w kuchni, nagle mąż mnie woła: "Kasiu"
Zazwyczaj nie reaguję od razu, bo wiem, że to jego wołanie nie oznacza nic dobrego :P
Sytuacja się powtarza kilka razy, aż w końcu słyszę głośne: "Kaaaaaaaaaasiuuuuuuuuuuu...Mamoooo Kaaaaaaasiuuuuu". No słodkie to było, nie powiem, ale żeby tak od razu do matki po imieniu?? :)

Cały czas na tapecie jest Maciuś. Ostatnio dołączyła też Marta. Sprawdzałam, jest koleżanka o takim imieniu w grupie więc może to jakaś pierwsza miłość?? :)
Ślicznie mówi motor...nawet rower to motor. Traktor to traktok :)
Jak chce, aby obok niego usiadła, klepie ręką krzesło i mówi "Mama siadać".
Uwielbiam jak słucha piosenek i podśpiewuje końcówki zdań. Najbardziej przypadła mu do gustu reklama o segregowaniu śmieci...nie wiem czy kojarzycie...taka mrówka w niej śpiewa. Wystarczy, że młody ją usłyszy od razu cały chodzi i słychać jak podśpiewuje..."dzieci", "śmieci", "ptak" "siedzieć".
Gdy wywróci mu się wieża z klocków, łapie się za głowę i krzyczy "Łoooo jeziu".
No i średnio milion razy dziennie słychać: "Mama, a cio to jest??" A mi momentami brak już sił, aby odpowiadać.

Ciążowo nie jest źle. Dziś zaczęłam 19 tydzień i nadal mam dni, że męczą mnie mdłości i inne nieprzyjemne dolegliwości. Czasami mam już dość, a to dopiero połowa :)

4 komentarze:

  1. Z takimi dziecmi można się już fajnie dogadac :) to jest takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mówiłam już, ze gadania zazdroszczę? ZAZDROSZCZĘ po stokroć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczekasz się, zobaczysz :) Ja natomiast zazdroszczę załatwiania do nocnika :)

      Usuń
  3. Kasia 1 dziecko rozgadane to pikus, z dwójką to juz jest masakra:) jedno krzyczy, zaraz drugie cos doda i tak w kółko MACIEJA :) eeehm a piosenka o segregacji odpadów jest the best, sama ja spiewam a majka mysli ze to reklama i zawsze krzyczy- to chce to chce! i zawsze najbardziej akcentuje- drzewa przyjacielu!!! ciut po swojemu ale wiemu o co chodzi :P

    OdpowiedzUsuń