piątek, 22 sierpnia 2014

Z głową w chmurach!

Od kilku dni chodzę z głową w chmurach....chodzę, bo otrząsnąć się nie mogę!!!
We wtorek, w Gdańsku odbył się koncert Justina Timberlak'a!
BYŁAM TAM!!!!!!!!!!
Wykonałam kolejną rzecz z mojej listy :)

Nie ma co pisać o tym jak było, bo było po prostu WSPANIALE!
Dwie godziny śpiewania, tańczenia, piszczenia....dwie godziny wspomnień, bo praktycznie każda piosenka z czymś lub z kimś mi się kojarzy....

A sam Justin? no cóż...
występ na żywo, a ja miałam wrażenie, że słucham płyty - przepięknie, po prostu przepięknie śpiewa. Świetnie tańczy, no i ma super kontakt z publicznością
Mam porównanie do Madonny sprzed 4 lat i zdecydowanie Madonna chowa się głęboko pod ziemię!

I to nie jest tak, że byłam na koncercie, bo Justin przystojny, czy coś...NIE NIE NIE...ja po prostu kocham jego twórczość...mam wszystkie płyty i jego piosenki ciągle lecą w mojej MP3 :)
Będąc w ciąży z Matim, maltretowałam go Justinem całe 9 miesięcy, Michałowi odpuściłam, bo nie było czasu na siedzenie z słuchawkami na brzuchu :)

Ehhhh mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę mieć okazję pojechać na jego koncert :) A tymczasem wciąż delektuję się wspomnieniami z wtorku.



6 komentarzy:

  1. Jak fajnie ja jeszcze na tskim wypasionym koncercie nie byłam. Bo jak wiadomo nasi wokaluści się chowają. Na pewno wrażenia są super a wspomnienia na lata. Jakaś rozrywka musi być od codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale extra że się wybralas :) :) oby więcej takich wypadow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie, że udało Ci się być :)
    Widzę, że powoli wykreślasz marzenia z listy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, no zazdraszczam :))) też chciałam się wybrać, ale nie wyszło. Fajnie, że realizujesz marzenia! Tylko dopisuj ciągle nowe, żeby lista się nie skonczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i jest relacja no no Kochana zazdroszcze;*

    OdpowiedzUsuń