poniedziałek, 3 lutego 2014

Matka jednak wie najlepiej!

Dziękuję Wam Kochane za komentarze i rady!
Moja głowa pękała już od rozmyśleń, ale w końcu mogę napisać, aby się pochwalić, że....
dziś minęła druga noc bez ani jednego kaszlnięcia!!!!!!!!!!!
Jednak matka, to matka! My chyba mamy taki czip w mózgu, który pomaga nam ogarniać te wszystkie "trudne sprawy".
W sobotę, po wizycie u lekarza postanowiłam zadziałać na własną rękę.
Usiadłam, zaczęłam myśleć i wymyśliłam...

Duszności pojawiły się w momencie, w którym zaczęłam podawać Mateuszowi wszystkie te dziwne specyfiki przeciw przeziębieniu...Wit C, Wapno, Syrop Rutinacea Junior, Lipomal.
Dla pewności odstawiłam wszystko. Od soboty nie dostał nic, poza zyrtekiem i clemastinum.
Jakie było moje zdziwienie, gdy w sobotę, po podaniu clemastinum dziecko spokojnie poszło spać! Ba! Przespało całą noc, bez nocnych pobudek i wędrówek! Zerwałam się o 8.30, aby sprawdzić, czy w ogóle oddycha...spał w najlepsze i, ani myślał o wstaniu. Ostatecznie obudził się przed 10.
Wczoraj powieliłam swoje działania i nocka minęła tak samo dobrze. Cała noc u siebie, bez pobudek, bez przychodzenia do nas.

Ciężko mi teraz stwierdzić, co go tak naprawdę uczuliło. Najbardziej podejrzewam, tak chwalony przeze mnie kiedyś, Rutinacea Junior. Choć wątpię, aby uczulał go sam. Sądzę, że po prostu po połączeniu z innym lekiem występowała reakcja alergiczna.
Dlatego nie kaszlał w żłobku! Bo z rana dostawał ode mnie tylko zyrtec, a syropki i rzeczy na przeziębienie dostawał dopiero po powrocie do domu!!!
Ehhh, wiecie jaka ulga??? Już pomijam fakt, że ja chodzę wyspana :) ale nic nie cieszy tak, jak spokojny sen dziecka!
Oczywiście nie chcę zapeszać, ale myślę, że trafiłam w dziesiątkę z diagnozą.

Sądzę, że to też przestroga dla innych, aby uważać z lekami i syropami.

5 komentarzy:

  1. Pisalam ci o tym bo miałam podobna sytuację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam!! Kurde, ale masakra jak lek może uczulać!!

      Usuń
  2. Trzymam kciuki, żeby to było to :)
    Ale bardzo się cieszę, że ustąpiło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super że ustąpiło jednak jak mówią we wszystkim trzeba mieć umiar w lakach także oby to było to i oby mały już nie kaszlał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To super ze juz jest ok.faktycznie nie ma co przesadzac z lekami.chyba lepiej nic nie podawac, dopiero jak sie pojawi przeziebienie to cos podawac i dzialac :)

    OdpowiedzUsuń