środa, 5 czerwca 2013

Mały gaduła

Już parę miesięcy temu zauważyłam, że dziecko bardzo mi się rozgadało.
Powtarza wiele pojedynczych słów, także trzeba uważać co się przy nim mówi :)
Ostatnio upodobał sobie uwielbiane przeze mnie pytanie: "cio to??". jak tylko zobaczy coś nowego, coś zaskakującego, intensywnie kolorowego bądź głośnego, od razu pyta co to jest. Ja oczywiście odpowiadam, ale on dalej, nieustannie przez kolejnych parę minut wypytuje cio to i cio to.

Jak kładę go spać, zawsze mówię  dobranoc. Jakie ogarnęło mnie zdziwienie, gdy kilka dni temu odpowiedział mi "na noć" :) Mówi "na noć" mi, mówi "na noć" tatusiowi i misiowi z którym śpi.
Wczoraj z pośpiechu zapomniałam się pożegnać, zamknęłam drzwi od pokoju i nagle słyszę krzyk: NAAAAAAAAAAA NOĆĆĆĆĆĆĆĆ!!!!!!! No cóż - mój błąd! Zapomniałam, więc się upomniał. Wróciłam, pogłaskałam, dałam buzi, powiedziałam wyczekiwane dobranoc i Mati mógł iść spokojnie spać.

Również wczoraj padło z jego ust pierwsze "zdanie".
Zapytałam go grzecznie "pokaż co tam masz synku", a on mi ślicznie odpowiedział "plosie baldzio mamo". Stanęłam jak wryta. Oczywiście próbowałam od niego wyciągnąć to jeszcze raz, ale powtarzał już tylko "baldzio".

Cóż teraz się tym jaram, a za parę miesięcy będę pewnie chciała żeby choć na chwilę się uciszył :):):)


Jeśli chodzi o "Erbowe" sprawy. 17 czerwca jedziemy na dwa tyg turnusu rehabilitacyjnego do Warszawy. Już się boję! Pewnie będzie jeden wielki płacz i histeria podczas ćwiczeń. No, ale musimy jechać. Zamiast się prażyć na słońcu i moczyć tyłki w morzu, będziemy gnić na oddziale...
Nic tylko się pochlastać :):)

4 komentarze:

  1. super.Pierwsze słowa,zdania są super.
    My jesteśmy na etapie ciągłego "a dlaczemu??"
    Jak ją poprawie to jest ciągłe "a dlaczego?"
    Odpowiadam a tu kolejne "a dlaczego??"
    i czasami faktycznie ma się dość ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam komentarz wczoraj i chyba nie zatwierdziłam...

    Może wyślę Tymka na kilka lekcji? Bardzo bym chciała, zeby już mówił! Mimo, że się rozumiemy i dogadujemy, fajnie byłoby usłyszeć jakieś zdania tym dziecięcym głosikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy Tymka na korki ;] Myślę, że chłopaki raz dwa załapią super kontakt i nauka będzie szła owocnie :)

      Usuń