piątek, 26 czerwca 2015

Dzień dobry! jestem FOCH.

Mateusz zawsze się fochował, zawsze mu wszystko nie pasowało, ale to co teraz wyprawia to po prostu masakra.
Tak źle nie było już dawno!
Ileż my się nasłuchamy rano, to już nasze (z pozdrowieniami dla Gizmowo  :D )

Tylko oczy otworzy - foch.
Michał za mocno krzyczy - foch.
Przygotuję nie te skarpetki - foch.
Dam picie nie w tym kubku - foch (znów Cię Sylwia pozdrawiam! :D)
Michał się pierwszy ubierze - foch.
Wszyscy się pierwsi ubierzemy - foch.
Jak chcę mu pomóc w ubieraniu, aby przyspieszyć - foch.
Chcę mu dać wziewy - foch.
Słońce w okno świeci - foch.
- "Dziś jest piątek? Mogę wziąć zabawkę do przedszkola?"  "Nie, jest wtorek synku" - foch.
A jak już przyjdzie piątek, to też jest foch, bo on akurat dziś nie chce brać zabawki.
Pies sąsiadów zaszczeka na klatce - foch.
Za szybko idę, wyprzedzam go - foch.
Ktoś przed samym przedszkolem go wyprzedzi i wejdzie pierwszy - foch.

Czasami brakuje mi już sił, bo ja naprawdę się spieszę do pracy, a te jego fochy mi życia nie ułatwiają.
Gdy go odbieram jest już ok. Wesoły wybiega z sali, cieszy się, przeprasza za rano. Codziennie przeprasza i mówi, że przecież te jego fochy i kłótnie z rana były niepotrzebne....
A rano znów to samo :(

Ehh. Wiem, muszę przetrwać.

Dziś natomiast spotkała mnie przemiła niespodzianka w przedszkolu.
Nasz mały foch wygrał...uwaga, uwaga......OGÓLNOPOLSKI konkurs plastyczny pt.: "Vivaldi - cztery pory roku". Oczywiście w swojej grupie wiekowej, ale to i tak WOW. Spośród dzieci z całej Polski wygrał ON. Pracy jeszcze nie widziałam, ale mamy dyplom, nagrody....
Rośnie mi mały artysta :)
Warto żyć dla takich chwil :)



6 komentarzy:

  1. Gratulacje,to mega sukces!!! Takie momenty wynagradzają te FOCHY ☺
    Marta.B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla niego,wow!!! :)

    A co do reszty - hahahaha:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wygranej - ale musiałaś być dumna :) Mój Misiek fochów jako takich nie ma.. tylko chodzi i mówi "Zaraz będę zły" - no grunt że ostrzega ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. No to gratulacje dla małego artysty.

    OdpowiedzUsuń